نکات آموزنده از تله عمر و عاص برای عمار پندارها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 616
نویسنده : حسین

سخنان دیروز امام خامنه ای در جمع هیئت دولت بار دیگر ثابت کرد نقشه پیچیده عمر و عاص های انقلاب برای انحرافی خواندن گفتمان دولت نهم و دهم آزمونی سخت برای عمارپندارهای متوهم است.

با مروری بر توطئه ها و کودتای نرمی که در سه سال گذشته شاهد آن بودیم و پر حجم ترین و گسترده ترین فشارهای خوردکننده و طاقت فرسا بر فرزند پاک و مظلوم ملت و دولت دهم وارد ساختند. در این میان درسها و نکات ارزشمند و آموزنده و قابل تاملی است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

درس اولی که از فردای آغاز فتنه سال ۸۸ برای عمارپندارها قابل رصد است به مطالبه بصیرت امام خامنه ای از افسران جنگ نرم از فردای انتخابات ۸۸ برمی گردد. نکته قابل تامل از این مطالبه امام خامنه ای این است که دیده بان انقلاب با رصد توطئه جدید احزاب اقتدار گرا علیه دولت حامی گفتمان انقلاب زودتر و پیش تر از همه به توطئه زمین زدن دولت حامی گفتمان انقلاب واقف می شوند و بر مطالبه بصیرت به عنوان تنها راهکار مقابله با آن پا فشاری می کند. از این رو مطالبه رهبری که ناظر به توطئه های رو به آینده علیه دولت بود را عمارها به گذشته و حوادث انتخابات تاویل کردند و مرتکب اشتباه شدند ومتوجه نشدند مطالبه بصیرت امام خامنه ای از فردای انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است نه از قبل آن

درس آموزنده دوم برگزیدن جهت گیرها و عملکرد دولت حامی گفتمان انقلاب در برابر عملکرد و جهت گیر های همه مخالفین مغرض و بی غرض دولت است. این تیزبینی در بینش سیاسی دیده بان انقلاب که از مراسم تنفیذ ریاست جمهوری در مقابل طیف رنگارنگ مخالفین گذشته و آینده دولت قابل مشاهده است  از ژرفنگری و دقت به عمق هجمه ها و کینه های دشمنان منتخب ملت سر چشمه می گرفت.

پیش بینی امام خامنه ای در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری دور دوم دکتر احمدی نژاد مبنی بر بیکار ننشستن معاندین دولت انقلابی و افزودن بر حجم توطئه ها در برابر دکتر بعنوان ترسیم کننده خطوط کلی جبهه خودی و افسران جنگ نرم بود که با غفلت عمارپندارها مواجه شد.

درس سوم و فوق العاده زیرکانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای که اوج کارایی و تبلور اندیشه ناب ولایت الهی را آشکار می سازد جدا ساختن دو جبهه معارضین دولت به جبهه دشمنان و معارضین با گفتمان دولت نهم و دهم  با جبهه حامیان دولت نهم و معارضین دولت دهم دکتر احمدی نژاد بود که بخاطر اشتباه در محاسبات تبدیل به معارض شده بودند.

در واقع بعد از لغو انتصاب فرد مورد اطمینان و هم جهت افکار و اندیشه های گفتمان دولت در معاونت اولی که با حسادت و اشتباه در محاسبات دوستداران دکتر موجب سر خوردگی آنان را فراهم می ساخت به این طیف از معارضین، زمان برای جبران  و تصحیح در عملکرد و افکارشان را می داد تا با شناخت واقعبینانه از گفتمان ناب انقلاب اسلامی به دور از هر گونه تحجر و انقلابی گری های غیر واقع بینانه صراط مستقیم حرکت انقلابی آشکار شود.

درس چهارم رهبر معظم انفلاب برای افسران جنگ نرم که نواخسته پازل دشمن را تکمیل می کنند و با جبهه ای ندیدن صف موافقین و مخالفین انقلاب مسائل فرعی را بر حرکت اصلی نظام غلبه می دهند و با بازی کردن در زمین سیاست پیشگان اقتدار طلب دست به اقدامات اشتباه و احساسی می زنند تمکین به نظر کارشناسی بالاترین مقام رسمی کشور است در یک فرآیند عقلایی و بدور از احساسات است که با نهادینه ساختن بصیرت در جمع  وتشکل های خود به اهداف عالیه انقلاب دست یابند.

درس پنجم و البته آموزنده ترین آن پاسداری از حرکت ملت و نظام در مسیر ارزشهای الهی و انقلابی در برابر سنگین ترین تحریم های فلج کننده خارجی و توطئه های داخلی است به تعبیر امام خامنه ای همنگامیکه یک ملت و مسئولان نظام با حرکت پر شتاب در مسیر اعتلا و آبادانی کشور گام بر می دارد و گفتمان عزت آفرین انقلاب به گفتمان رایج ملت و مسئولان تبدیل می شود بی شک با چهره ای عبوث تر از همیشه از طرف دشمنان قسم خورده ملت و مسئولان ایران اسلامی روبه رو خواهیم بود. 




:: موضوعات مرتبط: احمدی دلاور , ,
:: برچسب‌ها: احمدی دلاور , احمدی نژاد ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: